تماس با ما : 09124022401 - 02146020421

بنیان گستران آفاق

ایمیل : info[@]bonyangostaran.ir

ساعت کاری : 9 تا 18

طراحی داخلی مدرن چیست؟

طراحی داخلی مدرن چیست؟

ایده های مدرن طراحی داخلی اغلب در اطراف خطوط ساده و تمیز ساخته شده اند. خطوط افقی و عمودی قوی در معماری مدرنیستی در طراحی مبلمان و دکوراسیون منعکس شده است. ستون های استوانه ای اغلب در خانه های مدرن ظاهر می شوند. اینها خطوط عمودی واضحی را ایجاد می کنند و استفاده انقلابی از بتن مسلح را به نمایش می گذارند.

طراحی داخلی مدرن و امروزی

طراحی داخلی جدید و امروزی

 

طراحی داخلی مدرن امروزی و معاصر چیست؟

سبک معاصر چیست؟ اساساً طراحی و سبک دکوراسیون معاصر با سادگی ، پیچیدگی ظریف ، استفاده عمدی از بافت و خطوط تمیز تعریف می شود. فضاهای داخلی بیشتر تمایل دارند فضا را به نمایش بگذارند تا چیزها. با تمرکز بر رنگ ، فضا و شکل ، فضای داخلی مدرن براق و تازه است.

طراحی داخلی جدید و امروزی

طراحی داخلی جدید و امروزی

 

ویژگی مهم طراحی داخلی مدرن چیست؟

می توان گفت ویژگی مهم یک طراحی مدرن خطوط ساده ، تمیز و مبلمان ساده باشد.

ایده خطوط ساده ، بدون تزیین و تمیز در طراحی داخلی مدرن از معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناوی نشأت می گیرد. این یک “شیوه طبیعی زندگی” در نظر گرفته می شود. و عملکرد و شکل را در هم ریخته و تزئینات اضافی در بر می گیرد.

سبک خانه مدرن چیست؟

طراحی مدرن منزل

طراحی مدرن در پاسخ به معماری بیش از حد تزئین شده ، شلوغ و فانتزی در اواخر قرن نوزدهم متولد شد. آنها خانه هایی را طراحی کردند که دارای ترکیب افقی قوی با پلان های باز بزرگ ، عدم تقارن عمدی و وسعت زیاد پنجره های شیشه ای یا دیوارهای شیشه ای بود.

چه چیزی خانه را معاصر می کند؟

به بیان ساده ، خانه های معاصر نشان دهنده معماری امروز است. معماری مدرن به سبکی اطلاق می شود که از دهه 1920 تا 1950 متداول شد ، سبکی که خطوط تمیز و مینیمالیسم آشکار را در بر می گرفت. معماری معاصر فراتر از این می رود تا سبک های معماری در حال تحول قرن 21 را تعریف کند.

نوشته قبلی

طراحی معماری داخلی و طراحی داخلی

نوشته بعدی

مراحل اجرای انواع پی و اجرای فونداسیون

2 دیدگاه on “طراحی داخلی مدرن چیست؟

    • زمان طراحی داخلی برای یک استودیو کوچک بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله:

      1- پیچیدگی پروژه: اگر استودیو دارای طراحی خاص یا ساختار پیچیده است، ممکن است برای طراحی بیشتر وقت نیاز باشد.

      2- تجربه و خلاقیت طراح: تجربه و مهارت طراح نقش مهمی در طول زمان طراحی دارد. یک طراح حرفه ای با تجربه می تواند به سرعت نیازها و محدودیت های طراحی را درک کند و به برنامه زمانی منطقی برسد.

      3- همکاری میان طراح و مشتری: ارتباط قوی با مشتری و درک دقیق نیازهای آنها می تواند به طراحی با کیفیت و سریعتر کمک کند.

      4- فاکتورهای خارجی: در برخی موارد، ممکن است با محدودیت های خارجی مانند بودجه، محدودیت های ساختاری یا زمان بندی مواجه شوید که ممکن است زمان طراحی را به تعویق بیندازد.

      به طور کلی، زمان طراحی داخلی برای یک استودیو کوچک ممکن است بین چند هفته تا چند ماه متغیر باشد. برای تخمین دقیق تر زمان مورد نیاز، بهتر است با یک طراح داخلی مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما خدمات ساخت و ساز تضمینی را ارائه می دهیم.

طراحی و تهیه نقشه های ۴ رشته  معماری، عمران، برق، مکانیک.