تماس با ما : 09124022401 - 02146020421

بنیان گستران آفاق

ایمیل : info[@]bonyangostaran.ir

ساعت کاری : 9 تا 18

استحکام تابلو های تبلیغاتی

استحکام بنا

یکی از قوانینی که در راستای افزایش استحکام ساختمان توسط پیماکاران الزامی است. داشتن برگه تاییدیه استحکام بنا است. بنابراین استفاده از مهندس ناظر در تمام مراحل کار ساختمان سازی است. که از سال ۱۳۷۰ به بعد برای پیمانکاران الزامی است. بر این اساس زمانی که کار ساخت ساختمان به پایان می ‌رسد. پیمانکاران برای دریافت پایان کار، باید به شهرداری‌ مراجعه کرده و شهرداری جهت صدور پایان کار، از پیمانکار برگه استحکام بنا را که یکی از شرایط اخذ پایان کار است. از پیمانکار طلب می ‌کند.

برگه پایان کار ساختمان

برگه پایان کار نشان دهنده هویت و ماهیت بناست. و ساختمانی که این برگه را نداشته باشد. دارای اعتبار حقوقی و قانونی نخواهد بود و به صورت قانونی هم قابل خرید و فروش نیست. برگه استحکام بنا هم در حقیقت نشان دهنده نظارت مهندس ناظر پروژه و تأییدیه‌ ها و مهر او است که نشان می ‌دهد. مهندس ناظر با تمام مراحل ساخت ساختمان موافقت کرده و آن‌ها را بی عیب و نقص ارزیابی کرده است.

استحکام تابلو تبلیغاتی

استحکام تابلو های تبلیغاتی

تاییدیه استحکام تابلو های تبلیغاتی

تبلیغات بیلبورد به گونه ای طراحی شده اند. که توجه فرد را به خود جلب کرده و تصویری به یادماندنی را بسیار سریع ایجاد می کنند. و خواننده را وادار می کند بعد از عبور از تبلیغات ، به فکر تبلیغ باشد. آنها باید در مدت زمان بسیار کمی قابل خواندن باشند. زیرا معمولاً هنگام عبور از آنها با سرعت زیاد خوانده می شوند. بنابراین معمولاً فقط چند کلمه ، با چاپ بزرگ ، و یک تصویر طنز یا دستگیر کننده با رنگ درخشان وجود دارد.

طراحی و مقاوم سازی تابلوهای تبلیغاتی

برخی از طرح های بیلبورد در خارج از فضای واقعی که بیلبورد به آنها می دهد می ریزد و قسمتهایی از شکل ها از لبه های بیلبورد آویزان می شوند. یا به صورت سه بعدی از بیلبورد خارج می شوند.

استحکام بیلبوردهای تبلیغاتی

گروه مهندسی معماری و ساختمانی بنیان گستران آفاق با توجه به سابقه طولانی و همچنین با دارا بودن مهندسین کارآزموده. و مسلط به طراحی سازه بیلبوردهای تبلیغات محیطی، مفتخر است. آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های تبلیغاتی در خصوص تاییدیه استحکام بلیبوردهای تبلیغاتی. به شرح ذیل اعلام نماید.
مقاوم سازی و بروزرسانی طرح سازه بیلبوردهای در حال بهره برداری
محاسبه و طراحی فنداسیون سازه و اسکلت کلیه تابلوهای تبلیغاتی.
بیلبورد های ثابت و دستی بزرگراهی تک پایه و چند پایه.
عرشه پل های سواره رو و عابر پیاده.
شاسی انواع لایت باکس های مترو.
شاسی تابلوهای تبلیغاتی بیلبورد.
نمای ظاهری تابلوهای تبلیغاتی.
ساخت و طراحی انواع استرابورد.
تابلو های چند وجهی.
بیلبورد های بادبانی.
بیلبورد های گردان.

انواع تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی

مقاوم سازی تابلو پشت بامی

تابلوهای پشت بامی برای نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب می باشند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده میشود. حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده میشوند از جنس چلنیوم، حروف پلکسی و یا استیل میباشند.

بیلبوردهای تبلیغاتی استیل

اینگونه تابلوهای تبلیغاتی نوعی متفاوت از حروف استیل همانند : حروف استیل نقره ای براق، طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود وقابل ساخت و عرضه میباشد.

طراحی و مقاوم سازی تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی تابلو سازی کامپوزیت می باشد. که امروزه جایگاه خاصی به خاطر سبک بودن، تنوع در رنگ، مقاوم بودن در برابر شرایط جوای و شکل پذیری خوب باعث شده است که بسیاری از تابلو سازان داخلی از این نوع جنس به عنوان قالب اصلی بیلبورد استفاده نمایند.

کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روز ها در میان معماران و طراحان نما رواج یافته است.

خصوصیات بیلبوردهای کامپوزیت

تابلو کامپوزیت بعلت دارا بودن خصوصیاتی چون سبکی، عایق بودن، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر شرایط جوی و جلال خاص خود، تمام نیاز های سازندگان را برآورده میکند و به همین خاطر به صورت یکی از مصالح خاص و شیک مطرح میگردد.

تابلو تبلیغاتی ترکیبی و حروف پلاستیک یا پلکسی

در بیلبوردهای تبلیغاتی ترکیبی، حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز است. وجود پلاستیک در حروف باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود. در تولید تابلوهای حروف پلاستیک یا پلکسی تبلیغاتی از طلق های پلکسی گلاس در رنگهای متفاوت استفاده میگردد.

طراحی و مقاوم سازی تابلوهای حروف فلزی

در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای ساخت آن استفاده میشد. برنز و برنج به مرور بر اثر عوامل طبیعی سیاه میشوند و نیاز به پرداخت دارند. اما در حال حاضر از استیل برای ساخت حروف برجسته فلزی این نوع تابلو تبلیغاتی استفاده میشود.

حروف برجسته ای که در این تابلوها به کار می رود از جنس فلز بوده و از این رو نور را از خود عبود نمیدهد. برای نورپردازی در این نوع تابلوها در نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده می کنند. این پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های اس ام دی را قرار میدهند.

نوشته قبلی

استحکام بنا و برگه تاییدیه استحکام بنا

نوشته بعدی

نظارت انتخابی چیست؟ و چرا نظارت انتخابی؟

2 دیدگاه on “استحکام تابلو های تبلیغاتی

  1. سلام. استعلام فیمت برای ساخت و نصب پایه تابلو تبلیغاتی( بیلبورد ) میخواستم با پایه های خرپایی
    ابعاد تابلو 12*6 متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما خدمات ساخت و ساز تضمینی را ارائه می دهیم.

طراحی و تهیه نقشه های ۴ رشته  معماری، عمران، برق، مکانیک.